Planner
Een planner speelt een cruciale rol in het opstellen en beheren van (personeels)planningen binnen een organisatie
Vacatures in Planner
We hebben 3 vacatures voor werk in Planner voor je gevonden
Bekijk alle vacatures1 vacature(s) gevonden.
15 sep 2025
Roosterplanner kinderdagcentra en Geessinkbrink
Aveleijn
Nu solliciteren
Dit bedrijf zoekt naar een roosteraar voor kinderdagcentra die mbo niveau 4 heeft en kennis van cao en regelgeving. De functie is nieuw en zal ingeschaald worden in FWG 40 of 45, afhankelijk van het functieprofiel.
Wat vragen we van jou?
Over de locaties
Je gaat roosteren voor 3 locaties: Klim Op, Toermalijn en de Geessinkbrink. Deze 3 locaties hebben in totaal 180 medewerkers.
De KDC’s bestaan in totaal uit 18 groepen en daarnaast medewerkers die los van de groep werken zoals therapeuten, keuken- en huishoudelijk medewerkers, agogen en secretaresses.
Jouw standplaats bevindt zich op een van deze drie locaties. Van daaruit heb je niet alleen zicht op de planning, maar ook op de mensen erachter. Je werkt in een dynamische omgeving, waar samenwerking en korte lijntjes belangrijk zijn om alles soepel te laten lopen.
Inschaling
De functie van roosteraar is nieuw binnen Aveleijn. Op dit moment wordt het definitieve functieprofiel opgesteld met bijbehorende weging. Afhankelijk van het functieprofiel zal de functie ingeschaald worden in FWG 40 of 45.
Meer informatie? Wil je meer inhoudelijke informatie over de vacature? Neem dan contact op met Liän Veldhuis, manager, via 06-52543759.
Voor algemene vragen of vragen over de sollicitatieprocedure kan contact worden opgenomen met onze recruiters Christel of Jacintha via 06-45513173 of mail naar sollicitatie@aveleijn.nl.
**Ben jij degene die overzicht bewaart, structuur aanbrengt en altijd een oplossing vindt voor roosteruitdagingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!****Wat ga je doen?** Bij jou komt het allemaal samen: het belang van de cliënt, je collega’s en de organisatie. Dankzij jouw inzicht en expertise zorg je ervoor dat de roosters afgestemd zijn op de behoefte van de cliënten. Binnen Aveleijn roosteren we samen. Dat betekent dat je collega’s zelf invloed hebben op hun eigen rooster. In ronde twee faciliteer jij dat het rooster dat gebaseerd is op individuele wensen, door het team verder ingevuld wordt. In ronde drie ga jij nog aan de slag met de laatste checks. Als er gaten zijn vul je die en verder kijk je of de roosters in lijn zijn met de Arbeidstijdenwet en de cao.Verder ben jij het centrale aanspreekpunt voor het rooster. Medewerkers komen met vragen over hun rooster bij jou en jij legt nieuwe medewerkers het principe van samenroosteren uit en vertelt hoe het systeem werkt. Daarnaast weten ook managers jou te vinden met vragen over formatie, bezettingseisen en hoe je dat kunt vertalen naar een rooster waarin iedereen met de juiste kwalificaties aanwezig is.Jij kijkt altijd verder dan vandaag. Je houdt een oog op de formatie en of er genoeg collega’s zijn voor het rooster in december. Jij weet namelijk precies wanneer Linda met zwangerschapsverlof gaat en wanneer Henk terug gaat re-integreren. Hiervoor heb je nauw contact met je manager. Aan het eind van de maand check je de roosters, voer je nog mutaties door voor Annette, check je of het rooster van Noah correct is zodat het dienstverband afgesloten kan worden en sluit je het rooster af. Wil jij je verder oriënteren binnen Aveleijn? Neem gerust contact op met onze HR-afdeling via 06-45513173. We denken graag met je mee en kijken samen welke stappen het beste bij jou passen.
- Je beschikt over mbo niveau 4 werken denkniveau.
- Je kent de organisatie, de (rooster)afspraken en de manier waarop de zorg is geregeld. Verder heb je kennis van de cao en weten regelgeving zoals de atw.
- Je bent initiatiefen vindingrijk bij het oplossen van knelpunten in roosters.
- Je beschikt over overtuigingskracht bij het kunnen overbruggen van tegengestelde belangen.
- Je kunt goed systematisch werken.
Over de locaties
Je gaat roosteren voor 3 locaties: Klim Op, Toermalijn en de Geessinkbrink. Deze 3 locaties hebben in totaal 180 medewerkers.
De KDC’s bestaan in totaal uit 18 groepen en daarnaast medewerkers die los van de groep werken zoals therapeuten, keuken- en huishoudelijk medewerkers, agogen en secretaresses.
Jouw standplaats bevindt zich op een van deze drie locaties. Van daaruit heb je niet alleen zicht op de planning, maar ook op de mensen erachter. Je werkt in een dynamische omgeving, waar samenwerking en korte lijntjes belangrijk zijn om alles soepel te laten lopen.
Inschaling
De functie van roosteraar is nieuw binnen Aveleijn. Op dit moment wordt het definitieve functieprofiel opgesteld met bijbehorende weging. Afhankelijk van het functieprofiel zal de functie ingeschaald worden in FWG 40 of 45.
Meer informatie? Wil je meer inhoudelijke informatie over de vacature? Neem dan contact op met Liän Veldhuis, manager, via 06-52543759.
Voor algemene vragen of vragen over de sollicitatieprocedure kan contact worden opgenomen met onze recruiters Christel of Jacintha via 06-45513173 of mail naar sollicitatie@aveleijn.nl.
**Ben jij degene die overzicht bewaart, structuur aanbrengt en altijd een oplossing vindt voor roosteruitdagingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!****Wat ga je doen?** Bij jou komt het allemaal samen: het belang van de cliënt, je collega’s en de organisatie. Dankzij jouw inzicht en expertise zorg je ervoor dat de roosters afgestemd zijn op de behoefte van de cliënten. Binnen Aveleijn roosteren we samen. Dat betekent dat je collega’s zelf invloed hebben op hun eigen rooster. In ronde twee faciliteer jij dat het rooster dat gebaseerd is op individuele wensen, door het team verder ingevuld wordt. In ronde drie ga jij nog aan de slag met de laatste checks. Als er gaten zijn vul je die en verder kijk je of de roosters in lijn zijn met de Arbeidstijdenwet en de cao.Verder ben jij het centrale aanspreekpunt voor het rooster. Medewerkers komen met vragen over hun rooster bij jou en jij legt nieuwe medewerkers het principe van samenroosteren uit en vertelt hoe het systeem werkt. Daarnaast weten ook managers jou te vinden met vragen over formatie, bezettingseisen en hoe je dat kunt vertalen naar een rooster waarin iedereen met de juiste kwalificaties aanwezig is.Jij kijkt altijd verder dan vandaag. Je houdt een oog op de formatie en of er genoeg collega’s zijn voor het rooster in december. Jij weet namelijk precies wanneer Linda met zwangerschapsverlof gaat en wanneer Henk terug gaat re-integreren. Hiervoor heb je nauw contact met je manager. Aan het eind van de maand check je de roosters, voer je nog mutaties door voor Annette, check je of het rooster van Noah correct is zodat het dienstverband afgesloten kan worden en sluit je het rooster af. Wil jij je verder oriënteren binnen Aveleijn? Neem gerust contact op met onze HR-afdeling via 06-45513173. We denken graag met je mee en kijken samen welke stappen het beste bij jou passen.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Niveau 4 |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 16 |
Uren tot | 36 |
CAO | CAO Sociaal Werk |
Postcode | 7544RP |
Stad | Enschede |
Locatie | Aveleijn, Klim Op in Enschede |
Informatie verkrijgen bij | Liän Veldhuis manager 06-52543759 |
Publicatiedatum | 10-09-2025 |
Reageer voor | 30-09-2025 |
Nummer | 143312 |
Intern nummer | AFAS_215 |