Administratief medewerker
Een administratief medewerker heeft een ondersteunende rol binnen een bedrijf
Vacatures in Administratief medewerker
We hebben 4 vacatures voor werk in Administratief medewerker voor je gevonden
Bekijk alle vacatures2 vacature(s) gevonden.
12 sep 2025
Medewerker Serviceteam, 20 uur per week
Carintreggeland
Nu solliciterenFunctieomschrijving
- Beschik jij over een brede algemene kennis?
- Krijg jij energie van het oplossen van verschillende vraagstukken?
- Ben jij digivaardig?
Wij komen graag met jou in contact!
Voor ons fijne team, zijn we op zoek naar een enthousiaste collega.
Ik hoor je denken: “Wat zijn mijn taken en verantwoordelijkheden dan precies?”
Binnen Carintreggeland wordt er gewerkt met diverse computer applicaties. Je kan je voorstellen dat jij dus op heel wat onderwerpen rapporteert. De collega’s binnen onze organisatie bellen jou als zij een probleem ervaren. Dit kunnen allerlei vragen zijn, bijvoorbeeld over applicaties als ONS, werking van de IPad, inlogproblemen, pasjes die niet werken en vragen over MS office 365, maar ook HR gerelateerde vragen komen voorbij. Het is aan jou om deze vragen zelfstandig te behandelen of indien nodig, verder uit te zetten richting de juiste backoffice afdeling.
Daarnaast krijg je ook te maken met storingen. En bij elke storing afhankelijk van hoe groot of klein werken de consequenties door over verschillende afdelingen. Aan jou dus om storingen te herkennen en snel te schakelen. Je leest het al, jij en jouw collega’s werken erg nauw samen en een goede onderlinge communicatie is dus van cruciaal belang.
En dan nu meer over jouw werkdag, waardoor jij besluit of dit jouw droombaan gaat zijn. Want hoe ziet jouw werkdag eruit? Hier alvast een ruwe schets:
Dagelijks werk je samen met je collega’s en iedere ochtend starten jullie met een taakverdeling. Er wordt een verdeling gemaakt wie wanneer de telefoon aanneemt en tevens worden er afspraken gemaakt over wie het inkomend mailverkeer gaat behandelen.
Samen houden jullie JEP in de gaten voor nieuwe informatie die beschikbaar is en opgepakt moet worden. Die dag krijg jij te maken met verschillende items die veel aandacht vragen, maar er is zo nu en dan ook tijd om meldingen weg te kunnen werken. Veel specifieke en terugkerende vragen worden in deze momenten opgepakt en opgelost. Hierin schakel je met verschillende partijen binnen onze organisatie. Het is mogelijk om voor een deel thuis te werken.
En in wat voor team kom jij te werken?
Jouw team typeert zich door de positieve energie die er heerst. Jouw collega’s zijn erg gedreven en een goede samenwerking staat hoog in het vaandel. Niet alleen binnen het team, maar met alle lagen binnen de organisatie. Ze zijn altijd op zoek naar uitdagingen en onderwerpen, waarin zij zich kunnen vastbijten. Het is een leergierig en nieuwsgierig team dat open staat voor continue ontwikkeling. Dat klinkt goed, toch?
Wie ben jij
- Jij beschikt over een afgeronde MBO niveau 4 opleiding
- Je bent digitaal zeer vaardig
- Jij hebt een dienstverlenende instelling en haalt uitdaging uit het verder willen helpen van collega’s in probleemsituaties
- Prioriteiten stellen is geen enkel probleem voor jou
- Je bent in elk geval in de gelegenheid om de woensdag en vrijdag te werken
Je vindt bij ons
- Een tijdelijk dienstverband binnen een fijne organisatie, voor de duur van 6 maanden
- De kans om te groeien en te ontwikkelen, je kunt hier veel leren!
- Een team met gedreven en enthousiaste collega’s
- Beloning volgens CAO VVT FWG 40 maximaal €3.733,75 per maand op basis van 36 uur.
- Jaarlijks recht op een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantietoeslag
Ben je helemaal enthousiast geworden? Dan horen we graag van jou!
Wij geloven in waardevol leven en waardevol werken. Ben je nieuwsgierig wat dit betekent? Daar vertellen we graag meer over!
We werken op basis van gelijkwaardigheid, dit doen we vanuit onze vier kernwaarden: moedig, open, vertrouwen en samen. Deze waarden geven ons houvast en verbinden ons met elkaar. We werken samen om een goede werk- privébalans te bereiken.
Kom jij ook Waardevol Werken bij Carintreggeland?
Bijzonderheden
Interesse
Heb je vragen over je sollicitatie of de procedure? Neem dan contact op met de recruiters van Carintreggeland door te mailen naar vacature@carintreggeland.nl. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Janine Heerdink tel. 088-3677650.
Solliciteren kan tot en met 26 september.
Wil je meer weten over Carintreggeland en het werken binnen onze organisatie? Je vindt ons op Instagram, hierop posten onze medewerkers regelmatig berichten over hun werk! En bekijk ook eens onze Facebook pagina.
Benieuwd naar de visie van Carintreggeland Bekijk dan hier ons visie filmpje.
Om in de zorg aan de slag te kunnen is het belangrijk dat je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Als het klikt en je bij ons aan de slag gaat, zullen we jou een aanvraagformulier sturen. Natuurlijk betalen wij als werkgever deze kosten terug.
Werkveld | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Opleidingsniveau | Niveau 4 |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd |
Uren van | 20 |
Uren tot | 20 |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Postcode | 7555 PJ |
Stad | Hengelo |
Locatie | Hengelo, Hartstralaan |
Informatie verkrijgen bij | Janine Heerdink tel. 06 21 00 03 96 |
Publicatiedatum | 12-09-2025 |
Reageer voor | 27-09-2025 |
Nummer | 143287 |