Liberein zoekt naar een Senior Functioneel Beheerder die binnen het cluster ICT & Informatiemanagement processen slimmer en beter kan inrichten. De functie omvat samenwerking met verschillende afdelingen en projectgroepen, voornamelijk in AFAS.
Wil jij met slimme digitale oplossingen écht het verschil maken voor collega’s én cliënten in de ouderenzorg?
Wij zijn Liberein. De ouderenzorgorganisatie waarbij je het niet alleen hoeft te doen. Maar ook de ouderenzorgorganisatie die uitgaat van je eigen kracht. Want wij geloven dat het in je zit. Met kernwaarden als samen, vitaal en met lef moedigen wij jou aan juist datgene eruit te halen.
Binnen het cluster ICT & Informatiemanagement ben je als Senior Functioneel Beheerder een pionier. Je kijkt niet alleen naar de applicatie, maar vooral naar hoe processen slimmer en beter kunnen worden ingericht. Samen met de afdelingen Mens & Organisatie (HR), Controlling en Finance en binnen verschillende projectgroepen werk je continu aan verbeteringen, voornamelijk in AFAS.
We zoeken een Senior Functioneel Beheerder voor 36 uur per week.
Wat ga je doen?
Je houdt onze systemen draaiend. Problemen? Jij analyseert de complexere meldingen (tweedelijns incidenten) en lost deze samen met de servicedesk of leveranciers snel op. Je bent de drijvende kracht achter systemen en applicaties zoals AFAS, Ons® en Microsoft 365. Daarnaast vertaal je wensen uit de organisatie naar haalbare oplossingen en verbeteringen.
Je stelt test- en migratieplannen op, voert acceptatietesten uit en borgt dat veranderingen goed landen in de praktijk. Je ondersteunt gebruikers met instructies en handleidingen en fungeert als coach en sparringpartner voor collega’s van de servicedesk (eerstelijn).
Naast het dagelijkse beheer kijk je vooruit: je signaleert kansen om processen slimmer te maken, geeft advies aan het management en neemt deel aan projecten of leidt (kleinere) ICT-vernieuwingen. Zo lever jij een belangrijke bijdrage aan toekomstbestendige digitale zorg.
Wat breng je mee?
- Hbo-werk- en denkniveau en aantoonbare kennis van functioneel (applicatie)beheer;
- Ervaring met AFAS (pré) en kennis van Microsoft 365;
- Inzicht in bedrijfsprocessen en affiniteit met bedrijfskunde en projectmatig werken;
- Analytisch vermogen en nauwkeurigheid bij het beoordelen van incidenten en wijzigingen;
- Communicatieve vaardigheden om gebruikers te ondersteunen en collega’s mee te nemen;
- Ervaring/affiniteit met projectmatig werken, inclusief testen en accepteren van wijzigingen;
- ·Proactieve en zelfstandige werkhouding; je schakelt soepel met HR, ICT en leveranciers;
- Affiniteit met de ouderenzorg is fijn, maar geen vereiste.
Wat bieden we?
Een fijne werkomgeving met gedreven collega’s. De cultuur van Liberein is informeel, we kennen elkaar en we weten wat we aan elkaar hebben. De ontwikkeling van onze medewerkers vinden wij belangrijk, daarom investeren we in opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. Daarvoor kun je terecht op Leerplein Liberein. Daar kun je je vakkennis verdiepen, werken aan je persoonlijke ontwikkeling en gebruik maken van mogelijkheden om verder opgeleid te worden. Hierbij kun je kiezen voor klassikale scholing of voor het volgen van nieuwe en interessante e-learnings.
En verder bieden we:
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Beloning volgens CAO VVT (FWG schaal 55) maximaal € 5.230,32 bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van werkervaring;
- Een eindejaarsuitkering en vakantiegeld;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, fietsplan, korting op zorgverzekering en fitnessabonnement etc.;
- Een uitstekende pensioenregeling bij PFZW.
Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het in dienst treden bij Liberein. Liberein draagt zorg voor de kosten.
Nieuwsgierig?
Wil je meer weten, neem dan contact op met Lorenzo van de Pol, Werving & Selectie Specialist, via 06–17298378 (bellen of WhatsApp). We vertellen je graag wat deze functie en het werken bij Liberein zo leuk maakt!
Werkveld | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | €5.230,32 |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Postcode | 7511AD |
Stad | Enschede |
Locatie | Diverse locaties Liberein |
Informatie verkrijgen bij | Lorenzo van de Pol, Werving & Selectie Specialist, via 06–17298378 (bellen of WhatsApp) |
Publicatiedatum | 10-09-2025 |
Reageer voor | 01-10-2025 |
Nummer | 143253 |